Tuesday, October 26, 2010

Layan Cinta Kirana????Angkat kaki!! ;)

Korang sume layan tak citer CINTA KIRANA nie kat Astro pukul 6.30??mish and family mang agak melayan la citer ni...Pelakon Randy Pangalilla dan Nia Ramadhani bole tahan la nampak cocok bangat..tp ape yang mish tak bape nak kenan sbb Nia atau Kirana nie macam ngak ada (takde) tokoh la nk berlakon jadi baik2..peliks sgt..nampak yang dia plastic..cara dia nk romantik..senyum..ckp..memek muka dia sume nampak buat2..tak nampak real..tp kalau dia berlakon dalam drama jadik jahat contohnya Bawang Putih Bawang Merah,Allisa memang nampak jahat bebenor..kekadang geram teman menengoknya...sesuai la dia dgn watak tu...

Drama CINTA KIRANA pon smakin lama semakin melalut..jalan citer yang putar alam jugakla..ntah bila nk habis pon tak tau..mula-mula layan gak tp lama-lama rasa tak tengok pon tak kesah sangatla...apepon not bad cerita nie..lagi-lagi tengok galang yang sweets sgtttttttt...pewiitttt..i luv u la Galang...hihihihi...Galang taww...tp amush tetap di hati ;)


Namapk sweets kan dia???muka dak baik2..hihihih

Raka @Revand pon menjadila watak dia..dia pon tak kurang hebatnya...Ganteng!

Jatuh cinta tgok Galang @ Randy posing mcm nie...hahahahahha....

Ok la semua saje jek nk story sket kat u alls pasal dorg nie..

Teruskan menontonkan setiap hari isnin-jumaat/ Astro Ria / 6.30ptg ;)

No comments: