Powered By Blogger

Wednesday, March 16, 2011

Pencarian Gadis Melayu terlampau??

Assalamualaikum...

Astagfirullahalazim......
itula yang dapat mish jelaskan setelah mengoogle gambar2 finalis PERTANDINGAN PENCARIAN "GADIS MELAYU" EDISI JOHOR BAHRU yang dikatakan telah berlangsung di Plaza ANgsana Johor...dan yang memalukan adalah para finalis dikatakan "BERKEMBAN" diatas pentas semasa pertandingan tersebut...dan yang paling peliknya penganjur boleh memberikan jawapan yang bole dikatakan "BODOH" iaitu selendang2 yang dipakai oleh para finalis terjatuh ke lantai..dan lebih memelikkan lagi takkan jatuh serentak pulak??
pakej jatuh serentak bersama kew???
memang tersangat tak masuk akal...
dan yang lebih memalukan...
Juaranya berusia 17 tahun pelajar Tingkatan 5 Sekolah Menengah Tun Syed Nasir ismail,Kampung Melayu majidi..dan lebih menyegankan mish is........SHE'S MY RELATIVE!!!!!
erkkk no wonderla baca dalam FB dia orang panggil dia Dang Wangi..rupanya dia dapat jadi juara dalam pertandingan tu dan bakal berlakon filem Hang Jebat yang dikatakan menelan belanja sebanyak 5.5juta!!!dan dia jugak bakal digandingkan dengan pelakon hebat Zulhuzaimi..

Gambarnya tak tergamakla mish nk tepek kat blog nie..bkn org lain pon...erkkk malasla kalau nk korg google search la ok...

Doa mish untuk dia...Dunia artis nie sangatla kecil...tapi jurangnya dalam..kalau tak hati2 anda bakal terjerumus ke lembah hitam...bukan diri sendiri yang malu..tp kamu dan kaum keluarga..dahla org tua kamu begitu dikenali di Kampung Melayu majidi tu...Jagala nama baik mereka dan jangan sesekali lupa diri bila sudah popular(tu pon kalau popular la eh dik!)

Akhir kata..ku hanya mampu tergamam dan bertawakal semoga segalanya berjalan lancar...

Update : Khabarnya beliau bakal ke Kuala Lumpur untuk mengikuti kursus lakonan dan bakal menjalankan pengambaranya dia Perak..Good Luck!

No comments: