Saturday, July 3, 2010

Selamat Pagi...

Assalamualaikum...
Cuaca best giler kot arinie..
arini stay kat umah LONE RANGER....
mak g picnic dgn adik ikot rombongan makcik2 kat area umah nie..
BUT me and my HUBBY will follow later..
maybe tengahari sket kot gerak...
hurmmm..
tadi takde buat pe so masukla BEAUTIFULNARA.COM...
terbaca satu artikel tentang ARTIS WANITA PUKUL BINI ORG PASTU BERSETUBUH DGN SUAMI ORG TU DEPAN BINI DIA..
kejam ek?
manusia ke binatang tue??/
sedih bila baca berita2 mcm tu..
tergamak seorg wanita melukakan hati wanita lain..
takde perasaan ke kita sebagai wanita menganiaya kaum kita sendiri??
sana sini artikel artis bersosial..
tp golongan tu yang banyak rakyat Malaysia nie sokong..
golongan tu jugak yg banyak memalukan kita terutamanya yang berbangsa MELAYU..
alahai..
sedih melihatkan semua ni..
dimana perasaan perikemanusiaan kita sebagai umat kat muka bumi nie?
mcmana nk bg anak2..generasi akan dtg buat contoh kalau generasi sekarang takde bg impak yg baik pada mereka??

what ever..
got to go..
PD..MUM & SIS....here i come.....

renung2 kan..
Salam 1Malaysia...

No comments: