Powered By Blogger

Wednesday, December 1, 2010

~Cinta Tiga Segi~

Sukarnya untuk meluahkan perasaan hati bila kita kata "SUKA" pada seseorang..
sukarnya untuk menyambut cinta dia bila kita masih terikat dengan seseorang...
sukarnya untuk katakan "TIDAK" kepada kedua2nya bila hati masih sayang.....

saya cube untuk lebih mendalami isi hati sahabat saya...
dalam kata lain cube merungkaikan permasalahan yang melanda..
mana taw ada idea2 saya yang bernas boleh dia gunakan untuk mengatasi masalah yang menghurung hidupnya semnjak dua menjak ini...
saya faham bkn mudah untuk mecintai dan dicintai..
tapi bila masuk soal "HATI" memang sukar untuk kita tepis segala perasaan yang hadir...
mendalami hati seorang insan bergelar sahabat buat saya berfikir..
dari mana datangnya cinta itu..

wanita..
kami mudah melafazkan cinta bila sang jejaka menghargai setiap saat bersama dengan mood yang romantik dan perkataan yang syahdu....
lebih2 lagi jika sang jejaka begitu mengambila berat akan setiap perlakuan kami...
takkan tak cair kot kan???tp mcmana nk melepaskan antara dua jejaka ini??ada idea??

kepada rakan2 yang banyak idea bole membantu dalam merungkaikan permasalahan ini bolehla sharekan pendapat2 anda semua kepada saya...mana taw sedikit sebanyak bole membantu sahabat saya ini untuk keluar dr permasalahan ini..InsyAllah....

No comments: